رفتن به نوشته‌ها

شکایتم از مخابرات به وزارت ارتباطات

امروز بعد از مدت‌ها معطلی و ایمیل‌های پی‌درپی متوجه شدم که وبسایت مخابرات فارس و احتمالا مخابرات سایر استان‌ها، هیچ گونه راه ارتباطی درستی با کادر اداری و مدیریت ندارد. تمامی تلفن‌ها اشغال بوده و ایمیل سایت هم خراب است. حتی آخرین در ارتباطی در سایت مرکزی مخابرات هم که یک فرم ارسال پیام بود. آن هم دچار اختلال بود. این است راه ارتباطی یکی از بزرگترین شرکت‌های ارتباطی ایران. در زیر متن شکایتم به وزارت ارتباطات که در اینجا ثبت کردم رو مشاهده می‌کنید.
در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۹

سلام. همه این‌ها از یک سوال خیلی ساده شروع شد. می‌خواستم بپرسم آیا اگر تلفن جدید ثبت‌نام کنم روی فیبر نوری خواهد بود یا تلفن سیمی.
به سایت مخابرات فارس مراجعه کردم. http://fars.tci.ir/. من خودم طراح سایت هستم. نمره این سایت به دسترسی به بخش‌هاش مختلف از ۱۰۰ حتی ۱۰ هم نیست. با گشتن بسیار، تونستم راه‌های ارتباطی با مخابرات را پیدا کنم.
اضافه کنم که قبلا به ایمیل‌های نوشته شده در سایت مخابرات ایمیل زده‌بودم و همگی خراب بودند و ایمیل‌ها برگشت می‌خورد.
این بار با تمامی تلفن‌های نوشته شده در سایت تماس گرفتم. حدود ۴ یا ۵ شماره تلفن مختلف بود. حتی با شماره بازرسی هم تماس گرفتم. هیچ کدام پاسخ نمی‌داد!!
با تلفن ۱۹۵ تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم. ایشان گفتند با تلفن ۲۰۲۱ تماس بگیرم و داخلی ۸ را بزنم.
من با ۲۰۲۱ تماس گرفتم. ابتدا داخلی ۲، یعنی امور مشترکین را گرفتم. آن هم بعد از گذشت نزدیک به ۲ دقیقه پاسخی نداد و تنها آهنگ پخش می‌کرد.
بعد دوباره تماس گرفتم داخلی ۶ را زدم برای شکایت از سایت و تلفن‌هایشان. بوق اشغال زد!!
دوباره تماس گرفتم و داخلی را که ۱۹۵ گفته‌بود یعنی ۸ را گرفتم. داخلی ۸ مربوط به مدیرعامل، رستوران و بخش‌های مشابه می‌شد. داخلی مدیرعامل را گرفتم. آن هم اشغال بود!!
به سایت tci.ir مراجعه کردم!! پیام مستقیم به مدیرعامل. وقتی که استان را فارس انتخاب کردم، بخش شهر فعال نمی‌شود. در حالی که شهر جزء موارد ضروری هست.

آیا این هست ارتباط سازمان ارتباطات!!!؟

منتشر شده در زندگی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *