تورمی که میبینیم حتی شمه کوچکی از ابرتورم پیش رو نیست، قیمت اجناس پشت سر هم مانند دومینو افزایش پیدا میکند و قیمت خدمات آخرین چیزی خواهد بود که افزایش میابد چرا که مستقیم با ارتباطات انسانی در تماس است. در حالی که ارزش اصلی یک جامعه، ارزش خدمات است. اگر در کافهای درخواست یک فنجان قهوه کنید، و یک قهوه ساده با احترام و خوشرویی و خوشحالی به شما بدهند، بسیار بیشتر میچسبد تا قهوهای گران قیمت که مسئول کافه بگوید بیا قهوه را ببر.
دانش و تجربهای که یک محصول را آماده میکند مهمتر از قیمت قطعات مورد استفاده است. در حالی که قیمت این دانش و خدمت در تورم، آخرین قیمت تغییر یافته است.
شاید پرداخت برای خدمات، مهمتر از صدقه دادن و مهمتر از پرداخت برای اشیا باشد. و این همان پولی خواهد بود که به خودمان بازمیگردد.
اولین باشید که نظر می دهید